Wednesday, March 10, 2010

RiNdu KoRaNg SuMerr..;)

Ni lah wajah2 kwn2 aku masa kat kipsas dulu..aduhai rindu kat korg sume. teringat time study kat sne kan byk tul kenangan kta kan..rmai yang dah kwin pun..tggal bpe ketul je lagi..meh aku nk knl dri kotak prtama ek..


1 & 2 = xlain xbkn aku sndri tu..sje nk ckupkan colom pic ni..hehehe..2 = gmbr rami2 family day kat pntai balok..3 = pzan, 4 = farah muna, 5 = azimah, 6 = as, 7 = sharifah rohaidah n husband, 8 = kak bell, 9 = wedding dayah jamaluddin ( sori xdpt dtg your wedding), 10 = dayah abdullah, 11 = en.dauz, 12 = jee n husband, 13 = afiq, 14 = diana n husband, 15 = aida rohayati, 16 = shahida, 17 = nazri, 18 = atiqah aziz, 19 = anis ruzana, 20 = noryn n husband, 21 = wan fatin nazirah, 22 = linda, 23 = zana, 24 = yati, 25 = zura, 26 = finaz, 27 = mira, 28 = mobie, 29 = along, 30 = syafiq, 31 = nazrol, 32 = cik yam (sesat jap bdk ni hehehe...lain kos lah saje semak kan gmbr dia n husband dlm ni.), 33 = jeme.


huhuhu...pnta aku letak nma bdk2 ni..tp xpe yg pntg aku still ingat kat korg sume..pda yg trtggal tu mntak maaf byk2 ek..nnnt bla2 aku add lagi gmbr yg trtggal tu..ahaks..
hai kwn2 aku cpt2 ikut jejak kmi yg dah brumah tgga ni..usia smkin mngkat tu..klu rse dah ptt kwin tu kwin je jgn tggu lma2..nnt melopas aje..pnt cintan cintun lama2 kan..ok lah nnt ak smbg lgi nk iron bju n tdo lak 2morrow nk keje lak..hehehe..daaa...take care u all..miss u so much..mmmmmuuuuaahhhh...

0 comments:

Post a Comment