Monday, March 22, 2010

kAdaNg-KaDaNG..



Mungkin hidup ini terlalu besar n banyak dugaannya kan...dalam hidup ni mcm2 kta nak agar khidupan kta sntiasa complete..huhuhu...kdg2 manusia ni xprnh nk brsyukur dgn ape yg ade di sekelilingnya..bukannya dia xsdr coz rmai lgi yg ssh dri dia kan..
hidup mrmpat ntah kat mana2 jer..lorong2 glp, umah beratapkan nipah lah umah brlubang sni sna..cube tgk siaran bersamamu di TV3 tu kan..ha mcm2 khdupan org yg blh kta tgk kan..hem kesian kat depa kan..hdup terkontang kanting, aku ni ptt brsyukur coz dpt sglanya..husband yg penyayang lagi..kadang2 time dtg tegas dia tu tkut gak aku..
tp aku xkisah pun coz itu sumer tuk kebaikan aku jgk..


"sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri" -lirik lagu Allahyarham Tan Sri Dr.P.Ramlee dalam citer 3 Abdul..


praktikal xlama dah nk hbis aku ni debor plak rasenya..xthu lah nape..hahaha..kadang2 hati aku ni bkn menentu sgt..


xsbr tggu org bru dalam hidup kmi ni..dah ade ke blm ek???hehehe...sumer nk debor jer..YA Allah kau kurniakan lah kpda kami anak2 yg soleh dan solehah..sesungguhnya Engkaulah Maha Besar..kadang2 rindu pada arwah mak ni smpai nk mnangis bla ingatkan dia..rse mcm dlm mimpi je lgi yg mak dh xde..huhuhu..


Ya Allah Kau tempatkanlah Ibu aku dikalangan orang2 yg beriman..dia mak aku yg sporting..rindunya.....


tp aku brsyukur dpt brsamanya disaat2 akhir pemergiaannya, aku smpat jaga dia masa dia sakit..every week aku blik kmpung tgk mak..mak baik sgt semua kehendak aku dia turuti nsib aku x naik lemak kan..lemak lain tu xpyh kata lah mmg naik sokmo..hehehe...
sian kat ayah aku sorg2 je kat umah, nak cri tmn hidu kat dia pun ssh skrg ikut hati mmglah kta xnk kan tp sape blh jga ayah bla kta semua dh berjauhan klu blik tiap2 mggu tu xsma dgn org yg sntiasa disamping kta ni..sdih bla tgk ayah...huhuhu...
ayah pun baik orangnya xprnh marah anak2 dia ni..my luvly dad..miss u..

0 comments:

Post a Comment