Tuesday, March 9, 2010

miss u my luvly mummy..


Saat akhir pemergiaan orang yang paling aku sayang...sedih  sungguh hati ni...mana x orang yang melahirkan aku orang yang menjaga aku dari kecik sampai aku dah bessr macam ni..dialah yang banyak bagi semangat kat aku ni..sampai sekarang aku xboleh lupa dia dan xkan pernah lupa pengorbanannya pada aku..nak kata kan hari2 aku nangis bila solat ingat sangat pada arwah ni. boleh dikatakan tiap2 minggu aku balik kampung jaga arwah ni masa dia sakit dulu..memang sem lepas banyak menguji aku, pointer aku pun jatuh merundum..tapi nasib  masa tu  dah ade someone yg telah jaga aku dia lah yg selalu bawak aku balik jumpa arwah, dia pun dah banyak berkorban masa dia untuk aku..arwah pun suka dia walaupun usia kami sangat jauh beza tapi aku xkisah dengan sume tu..aku syg pada dia..sekian..;)

0 comments:

Post a Comment