Friday, March 12, 2010

CeLeBraTe BiRthdaY 12 March 2010..12 MaLam..




jeng3...tara my present from my hubby..dpt tepat jam 12 malam 12 march dari suami tercinta..siap nyanyi2 kan lagi kat aku,.romantik lah plak..if celebrate kat umah pun aku suka jer,.tq syg, dpt gak hadiah ye..trima kasih ayng tak terhingga ku ucapkan kpdamu..akn ku hargai pemberianmu ini..ape lah dlm beg ni kan..aku goncang2 mcm bunyi smthing ishhh..music boz ke hubby bg ni..hahaha tringat time bdk2 dlu skit bnda alah tu kan..tp klu music box pun aku xksh asal pmbrian yg ikhlas kan..aku pun bkk slow2 kotak yg cntik2 amat tu, so cute tq hubby..xsbr rse nk thu isi dlm plak ni..jeng..jeng..jeng..wah cutenya kotak hadiah ni kan..tq syg..ape lah kat dlm kotak ni kan..
hehehe...dh bkk pun wah dpt jam tangan plak ek..cantik2 syg..tq ya sayang..luv u..;)...Ya Allah sesungguhnya aku bersyukur kepadamu dengan kurniaan kpdamu..aku bahagia bersamanya, wlupun umur kmi sgt jauh bezanya tp dia sntiasa memahami diri aku ni..Ya Allah Ya Tuhanku kau Maha Mengasihani..Terima kasih atas segalanya..;)




0 comments:

Post a Comment